Twój sklep internetowy powinien:

  • przejść audyt stosowanych rozwiązań
  • mieć wdrożoną i aktualizowaną dokumentację związaną z RODO
  • posiadać wewnętrzne procedury w zakresie obsługi posprzedażowej klientów
  • posiadać regulamin, wzory procedur i schematy działania w określonych przypadkach
  • być zabezpieczony w razie naruszeń znaków towarowych

Nie jesteś pewien czy Twój sklep internetowy spełnia wszystkie prawne wymagania? Zostaw to nam – znamy się na tym! 

0
%
ZADOWOLENIA KLIENTÓW
0
+
SPECJALISTÓW W ZESPOLE
0
+
LAT DOŚWIADCZENIA
IMG_6955

Cześć, mam na imię Maria

jestem radcą prawnym w Grupie PIK. Zajmujemy się pełną obsługą prawną przedsiębiorców. Domyślam się, że jesteś zainteresowany usługami prawnymi które są dedykowane branży e-commerce. Poniżej znajdziesz formularz za pomocą którego udzielisz nam niezbędnych informacji na temat Twojej działalności.

...to co? Działamy?